I am

That's IP ♥


I am
Boleh panggil Ieda ♥
5 December

FOLLOW + DASHBOARD

G-Dragon ♥



Sesungguhnya aku rindu juga masih mencintainya.


Assalammualaikum. Anyeong haseyo, apa khabar semua? Anda sihatkan?
Ieda masih di sini dan masih bernafas lagi. Alhamdulillah :')

Topic: Sesungguhnya aku rindu juga masih mencintainya.
Ini adalah topik untuk hari ini. Apa yang aku rindu apa yang aku masih cintai.
Aku rindu dia dan aku masih mencintai dia. Dia kekasih yang tak pernah aku anggap kekasih.
Tapi yang sebenarnya aku masih sayang dia. Perkara yang dah lama berlalu kan?
Memang kita boleh buang semua barangnya, memang kita boleh tak hubunginya. Tapi memang susah untuk padam segala kenangan yang telah diberikan, tak kira manis atau pahit kenangan itu. Ia akan membuat kita ketawa dan menangis jika diingat kembali.

Kenapa aku boleh sukakan kau? Kenapa kita berdua perlu ada hubungan? Kenapa aku boleh kenal dengan kau? Sayang aku rindu kau, jujur aku rindu tapi tak sanggup untuk aku ucapkan dengan jelas pada kau.
Sayang kenapa semua ini perlu terjadi? Kenapa kita perlu berpisah?

Aku tipu dulu aku kata aku okay, tapi sebenarnya aku tak okay. Dulu aku tipu kata aku tak sayang kau, yang sebenarnya aku sayang kau sangat.

Aku rindu segalanya tentang kau, senyuman kau, gelak tawa kau, yang paling aku rindu di saat aku sedih dan menangis kau sentiasa ada di sisi aku untuk pujuk aku, untuk jaga aku walaupun kau jauh dari sisi aku.

Aku harap kau masih ingat aku ini. Seorang yang tak pernah putus asa menanti panggilan darimu, pujuk mu, gelak tawamu dan senyuman mesra yang selalu kau berikan.

Aku masih sayangkan kau sayang.

Tapi mungkin sebab kau bukan jodoh untuk aku dan kau bukan untuk aku. 
Terima kasih sayang untuk apa yang telah kau berikan. Tapi aku tetap akan menanti kau sampai bila-bila.
Aku sayang kau sangat.
Aku menanti kau yang dulu, yang dulu pernah aku kenal sayang.

I miss you.