I am

That's IP ♥


I am
Boleh panggil Ieda ♥
5 December

FOLLOW + DASHBOARD

G-Dragon ♥



HB Aina :) Surprise .


Assalammualaikum semua . Hollaaaaaaaa !

Okay Ieda nak cerita tentang kejadian 21 December 2012 :) Okay hari itu adalah hari yang paling paling paling sibuk rasanya . HAHA tak sempat nak makan pun . Heyy , apa apa pun semua kejutan untuk Aina menjadi sampai dia menangis . HAHA okay kelakar jew bila dia takut takut dekat atas motor sebab kita orang tutup mata dia . Kesian dia . . . maaf Aina ? Kalau kita orang tak buat macam ini namanya tak kejutan :) Terima kasih kepada Sis , Emal and Shah sebab bantu membantu menjayakan program mengenakan Aina ini :) 

Aina best tak dapat Kad Harijadi yang BESAR tuh ? Hee , hope Aina sukakannya . And coklat tuh jangan lupa makan :) Kek tuh sedap tak ? Sis yang buat sendiri tau dengan bantuan kakak sedare dia :) Cantik tak hiasan lilin dekat pondok tuh ? Shah dengan Emal yang tolong susun dan hidupkan lilin tuh . Hehe , Kad hari jadi tuh Ieda yang buat tau tau tau :p Siap sampulnya yang besar punyaaaa . Heee .

Jom tengok gambar jum . :)


HAHA , cantik tak ? :)


HAHA , masa ini dia dah nak menangis dah . Kesian dia :)


Potong kek , potong kek .
HB Aina :)


BFF :)


Sahabat selamanya :)



Tengah tulis ucapan .
Shah gedik snap kita . Tapi *Terima kasih sebab gambarnya lawa*
Thanks Mr Sotong ! :) HAHA


Kita SAHABAT :)


Sis gedik-gedik suap semua orang . HAHA :)

Akan Ieda jadikan hari ini hari yang paling paling paling Indah . Kenangan ini tidak akan pernah hilang walaupun satu hari nanti kita terpaksa terpisah jauh . Semoga hubungan persahabatan kita ini akan berkekalan dan hanya ajal yang mampu memisahkan kita . ILOVEYOU :)

Salam sayang daripada Ieda .
Terima kasih kerana membaca .