I am

That's IP ♥


I am
Boleh panggil Ieda ♥
5 December

FOLLOW + DASHBOARD

G-Dragon ♥



Indahnya senyuman itu :)


Assalammualaikum dan Salam Sejahtera semuanya . Apa khabar ? Anda semua sihat ? Rindu kan Ieda tak ?
Hee , anda semua rindu tak nak baca blogger Ieda niw ? Tak tahu lah kan , sebab blogger Ieda ini amat membosankan sangat . Sebab dalam blogger niw hanya ada cerita Ieda jewww . Maaflah ya , tapi kalau ada yang sudi nak baca . Terima kasih sangat-sangat :) *Terharu sangat*

Okay jom kita tengok tajuk atas sana tuh , tajuk tuh tertulisnya *Indahnya senyuman itu :)*
Wah ? Senyuman ? Dalam hidup ini memang senang nak ukirkan senyuman , tapi tak senang nak ukirkan senyuman yang betul-betul ikhlas dari hati . Apa-apa pun kita perlu ukirkan senyuman walaupun dalam keadaan yang susah , sedih mahupun sakit hati . Hanya dengan senyuman yang ikhlas dari hati yang dapat mengurangkan semua masalah yang kita lalui . Oleh itu , mari lah kita semua senyum dan jangan sesekali bermasam muka . :)

25.11.2012 :)
Tarikh itu adalah tarikh yang paling indah dikala paginya tapi dikala petangnya penuh dengan dugaan . Terasa juga sedih dekat hati ini , tapi apa yang termampu adalah senyum dan senyum selalu :) Pasti kurang beban yang dipikul :) 

Dan pada hari itu Ieda dan semua keluarga Ieda pergi berkelah , dengan hati yang penuh riang . Hanya senyuman yang ikhlas terukir di masa itu . Wah ? Sungguh indah dan cantiknya awan di masa itu . Indahnya ciptaan Allah ini :) Alhamdulillah . Ieda masih bernafas sehingga ke hari ini . Alhamdulillah :)

Nak lihat awan yang cantik itu :)


Cantik kan ? Tak henti Ieda tengok awan itu bergerak . Cantik sangat :')

Serterusnya , banyak kenanagan yang dapat di simpan di dalam hati dan ingatan ini . Bersama dengan keluarga adalah perkara yang paling terindah . Biarpun dikala petang hati terasa sakit , dapat  juga Ieda buangkannya dengan senyuman . :) Terima kasih kepada mereka yang memberi semangat kepada Ieda . Terima kasih :)

Jum lah tengok gambar kami di tempat perkelahan ini . Jum :)








Nampak tak senyuman itu semua , ikhlas sangat . Terima kasih kepada mereka semua .
Ieda sayang anda semua .
 I LOVE YOU :)

Terima kasih kerana membaca .
Yang ikhlas Ieda