I am

That's IP ♥


I am
Boleh panggil Ieda ♥
5 December

FOLLOW + DASHBOARD

G-Dragon ♥



I Love You ♥


Assalammualaikum dan Salam Sejahtera semua . *Hihi* Hari ini hari Khamis 25 Oktober 2012 :)
Kenapa dengan tarikh itu ya ? Kenapa ya ? Haha , buatkan Ieda senyum sorang-sorang dekat rumah lah .
Entah apa yang tak kenanya dengan Ieda niw , asyik senyum jew dari tadi . Sakit sikit agaknya . HAHA :)

Okay , apa kena dengan tajuk itu ya ? Tiba-tiba nak I Love You niw kan kan kan  ? I Love You maksudnya saya sayangkan awak . Siapa ? Untuk siapa ? Untuk kawan-kawan yang Ieda sayang sangat ini lah , siapa lagi kalau bukan mereka kan kan kan ? :) Tadi baru meet dengan budak hensem comel kacak itu . Haha , K suka gilaaaaa *Lepas rindu dapat tengok muka depan-depan* HAHA . Alah , biarlah dia kawan Ieda kan . Nak lepaskan rindu ke apa ke , tak salah kan kan kan ? Tapi kalau dia ada awek ke . Maaf ya Ieda pinjam dia tadi kejap . Hewhew . *Jangan marah* :)

Siapa lah yang Ieda asyik cakap pasal dia itu kan kan kan ? Hee , nama dia Shahfizul *Maaf jika salah eja nama itu* :) Dia lah yang Ieda asyik dok cakapkan dari tadi tuh :) K dia dia dia comel gila . K memang Ieda sukalah rasa nak tumbuk-tumbuk pun ada . Hee . Dia baru balik Klang , sebab dia duduk jauh dari Klang . Klang ini dah macam kampung dia kuwt *agaknyalah* Lagi pun kawasan rumah dia memang rasa macam dekat kampung gila . Hewhew :)

Apa-apa pun Ieda sayang dia lah . K k k k tak salah kan Ieda nak sayang Shah *Ceh , ayatnya menyampah jew* Haha , kawan yang lain-lain tuh jangan cemburulah pulak ya ya ya . Hee :) Ieda pun sayangkan Aina :) Sis :) Emal :) Atika :) Kila :) dan semua kawan-kawan Ieda lah . :) Jangan risau sayang Ieda ini semuanya sama rata tak pernah nak berat sebelah . Hehe :)

Apa yang best sangat hari ini adalah dapat melepak dan berborak dan ketawa dan menyedih dan tumbuk dan perli dan bercerita bersama . Hahaha :) Best gila dan gila dan senget dan suka . Heee :) Hari ini adalah hari yang paling paling paling paling dan paling AWESOME lah :) I Love You and I Miss You :)
And dengan Sis yang suka berperangai pelik dia itu memang hari ini menjadi hari yang sangat gila lah kan kan kan . Hewhew :)

Special untuk Shah *WAJIB BACA* Jaga diri dekat asrama itu baik-baik okay nanti . Belajar sungguh-sungguh , buat exam SPM nanti baik-baik jangan nak berangan jew tau tau tau :) , Jaga diri . Jangan asyik nak main hujan jew . Nanti selsema baru tahu . Haha :) Apa-apa pun buat yang terbaik untuk masa depan dan masa sekarang okay . Semoga berjaya dalam kehidupan dan jadi kawan Ieda selamanya okay . Good luck and Take care :) .

Untuk kawan-kawan yang lain pun sama . Buat yang terbaik untuk SPM ini okay . Inilah yang menentukan kemana kita akan pergi diantara terus menimba ilmu ataupun terus meneruskan hidup yang akan kita tentukan nanti :) Jangan leka dan terus peka apa yang kita nak kan dalam hidup ini samaada berjaya atau tidak berjaya :) Buat yang terbaik yah ! Keajaiban adalah nama lain bagi usaha :)

Okay , mari lah kita semua tengok gambar-gambar yang sempat diambil tadi . Hee *Bukan Ieda dan kawan-kawanlah kalau sekali lepak tak ada gambar walaupun cuma satu sahaja pastinya akan adalah* :)


Okay siap sedia . one two three snap snap snap . Hewhew :)


Yeah ! Kami bertiga ini memang suka berkepit macam ini . 
Hewhew .
Ieda sayang Aina dan Sis sangat sangat :)





Inilah budak yang comel tuh .
Alah tuh yang pakai baju hijau tuh .
Dia comel kan ? :)



Senyum :)


Ini abang hotpanas :) HAHA
K dia ini budak yang gila juga . Dia kata dia macam *Remy Ishak* 
Haha , *Kantoiii* Maaf Emal :) Gurau jew lah :)

Gambar banyak lagi tapi tengok sajalah dekat FB okay :) And gambar yang terakhir ini adalah gambar yang paling paling paling istimewa :) Sebab Shah nampak comel gila . *Ceh ceh ceh* Suka gila :)

Ini dia budak comel hensem kacak itu :)


Okay Ieda suka sangat gambar ini.
Caption dekat FB *Sebenarnya aku sayang dia HAHA 'Ayat tak boleh belah jew' Senyum*
Alahh , biarlah Ieda nak sayang dia , diakan kawan Ieda kan kan .
Tak salah kan Ieda nak sayang dia sikit :)
Jangan selalu nak salah anggap jew :)
Senyum okay .

Shah selamat berjuang okay . :)
Kawan-kawan selamat maju jaya sayang-sayang Ieda sekalian :) Hewhew .


Salam sayang daripada Ieda . Terima kasih kerana membaca . Terima kasih untuk semuanya .
'Keajaiban adalah nama lain bagi usaha' :)